Αερομοντελιστής
Ιούλιος 23, 2014, 06:24:05 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα:
 
  Αρχική   Φόρουμ   Βοήθεια Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Ιούλιος 23, 2014, 06:24:05 πμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

Choose Language

 
Τελευταίες 15 φωνές:
Ιούλιος 21, 2014, 08:30:32 πμ
καλημερα
Ιούλιος 13, 2014, 10:23:36 πμ
Καλημερούδια!!!!!
Ιούλιος 12, 2014, 08:37:07 πμ
Καλημέρα σε όλους!!!  Γειά  Γειά
Ιούλιος 09, 2014, 08:50:39 πμ
Καλημέρα xamogelo
Αγγελίες Μελών
μέλη
Σύνολο μελών: 3236
Τελευταίο: manolisfras
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 125801
Σύνολο θεμάτων: 4258
Σε σύνδεση σήμερα: 119
Σε σύνδεση έως τώρα: 569
(Δεκέμβριος 22, 2010, 16:52:14 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 44
Συνολικά: 47
Τελευταία Θέματα
από KOSTAS
[Σήμερα στις 01:07:38]

[Σήμερα στις 00:37:05]

από LOTUS
[Ιούλιος 22, 2014, 23:16:29 μμ]

από LOTUS
[Ιούλιος 22, 2014, 22:47:13 μμ]

από mikelos
[Ιούλιος 22, 2014, 21:56:44 μμ]

από chris1975
[Ιούλιος 22, 2014, 21:49:53 μμ]

από ndox
[Ιούλιος 22, 2014, 17:22:57 μμ]

από mayros79b
[Ιούλιος 22, 2014, 16:38:56 μμ]

από mayros79b
[Ιούλιος 22, 2014, 16:33:24 μμ]

[Ιούλιος 22, 2014, 16:23:39 μμ]

[Ιούλιος 22, 2014, 15:36:38 μμ]

από ndox
[Ιούλιος 22, 2014, 15:21:02 μμ]

από sv2fpv
[Ιούλιος 22, 2014, 13:58:35 μμ]

από Arecibo
[Ιούλιος 22, 2014, 12:24:53 μμ]

από sv2fpv
[Ιούλιος 22, 2014, 00:55:14 πμ]

από papabill
[Ιούλιος 21, 2014, 23:31:07 μμ]

από LOTUS
[Ιούλιος 21, 2014, 22:29:59 μμ]

[Ιούλιος 21, 2014, 22:07:38 μμ]

από tsuskas
[Ιούλιος 21, 2014, 20:45:56 μμ]

από Dionisis
[Ιούλιος 21, 2014, 19:16:08 μμ]

από glider sp
[Ιούλιος 21, 2014, 14:07:13 μμ]

από hlsat
[Ιούλιος 21, 2014, 12:27:50 μμ]

[Ιούλιος 20, 2014, 23:19:10 μμ]

[Ιούλιος 20, 2014, 22:12:50 μμ]

από 3DKOULOS
[Ιούλιος 20, 2014, 12:31:58 μμ]

[Ιούλιος 20, 2014, 00:37:26 πμ]

από thouvou
[Ιούλιος 19, 2014, 20:37:19 μμ]

από bouzx6r
[Ιούλιος 19, 2014, 18:19:01 μμ]

από ant1971
[Ιούλιος 19, 2014, 17:19:01 μμ]

από amorealex
[Ιούλιος 19, 2014, 14:10:41 μμ]
Στύλ Εμφάνισης

Σελίδες: [1] 2   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Η Ιστορια της μπαταριας!!!!  (Αναγνώστηκε 6835 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« στις: Ιούλιος 18, 2010, 13:07:21 μμ »

Ο κόσμος που ζούμε  σε μεγάλο βαθμό βασίζεται στην ηλεκτρική ενέργεια, τα περισσότερα από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε,  καταναλώνουμε, κάθε μέρα  έχoυν κατασκευαστεί με τη βοήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος ή τροφοδοτουνται από αυτό.

Ας δουμε λιγο  τα πρωτα βηματα.... Η μπαταρία της Βαγδάτης (Αρχαία)


 Αν και μπορεί να βρείτε αυτό  αρκετά περίεργο, η αλήθεια είναι ότι οι  μπαταρίες είχαν αναπτυχθεί γύρω, από δύο χιλιετίες πριν, στην αρχαία Μεσοποταμία.  
 Ανακαλύφθηκαν  το 1936 κάπου κοντά στη Βαγδάτη, οι «μπαταρίες» δεν ήταν τίποτα περισσότερο από βάζα τερακότα, που το καθένα περιέχει ένα φύλλο χαλκού που στέγαζε ένα ράβδο σιδήρου.





Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι, με την προσθήκη ενός οξέος (χυμός λεμονιού, ξύδι, κλπ.),τα οποία έπαιξαν το ρόλο του ηλεκτρολύτη, αυτά τα πράγματα ήταν πράγματι σε θέση να παραγουν  ηλεκτρικο ρεύμα. Έχουν κατασκευαστεί, ακόμη και αντίγραφα αυτών των αρχαίων μπαταρίων, οι οποίες λειτουργούν αρκετά καλά.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 31, 2012, 10:05:02 πμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 21, 2010, 09:27:53 πμ »

Οι φυσικοί Luigi Galvani (1737-1798) και Alessandro Cont di Volta (1745-1827) ήταν οι πρώτοι επιστήμονες που ασχολήθηκαν με τα φαινόμενα του ηλεκτρισμού.
Οι δύο αυτοί πρωτοπόροι επιστήμονες έμειναν στη ιστορία και προς τιμήν τους οι λέξεις όπως "γαλβανικό στοιχείο" και "βολτ" φέρουν τα ονόματά τους.


Alessandro Volta...




Λιγα λογια για τον Alessandro  Volta
Γεννήθηκε στο Κόμο της Β. Ιταλίας το 1745. Καταγόταν από οικογένεια ευγενών, και έχοντας την οικονομική ευχέρεια αυτή έκανε πολλά ταξίδια στην Ευρώπη που του έδωσαν την ευκαιρία να σχετισθεί με τους περίφημους σοφούς του καιρού του
Σε ηλικία δεκαοχτώ χρονών ο Βόλτα άρχισε να μελετά τα φαινόμενα του ηλεκτρισμού. Μετά τα διάφορα ταξίδια του τον ξαναβρίσκουμε στα 1779 στην Ιταλία όπου διορίζεται καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Παβίας. Εδώ άρχισε να μελετά τα διάφορα φυσικά φαινόμενα και σε λίγο παρουσίασε τις πρώτες του ανακαλύψεις: Το ηλεκτροφόρο και το ηλεκτροσκόπιο και σε συνέχεια το ευδιόμετρο, το ηλεκτρικό πιστόλι και την άσβεστη λυχνία υδρογόνου.
Στα χρόνια 1780-1782 βρίσκεται στο Παρίσι οπού συνεργάζεται με τους Λαβουαζιέ (1743 -1794) και Λαπλάς (.1749 -1827) και εξετέλεσε πειράματα γύρω από τον ατμοσφαιρικό ηλεκτρισμό. Το 1783 ανακαλύπτει το ηλεκτροσκόπιο και δε σταμάτησε ούτε στιγμή να σπουδάζει τον ηλεκτρισμό.
Το 1786 ο Γκαλβάνι κάνει τις ανακοινώσεις του για τον γαλβανισμό και το ζωικό ηλεκτρισμό και ο Βόλτα είναι από τους πρώτους που κατανοούν την τεράστια αξία αυτής της ανακαλύψεως. Όμως, δεν παραδέχεται την εξήγηση που δίνει ο Γκαλβάνι στο φαινόμενο αυτό. Κάνει ο ίδιος πειράματα και καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ζωικός ηλεκτρισμός δεν υπάρχει και ότι ο γαλβανισμός οφείλεται στην κυκλοφορία ηλεκτρικού ρεύματος που αναπτύσσεται όταν δυο διαφορετικά μέταλλα, πού αγγίζουν δυο διαφορετικά σημεία του σώματος ενός ψόφιου βατράχου, έρθουν σε επαφή μεταξύ τους.
Ο Γκαλβάνι επιμένει στην άποψή του, αλλά και ο Βόλτα δεν υποχωρεί και ή διένεξη ανάμεσα στους δύο αυτούς επιστήμονες και τους οπαδούς τους συνεχίζεται και μετά το θάνατο του Γκαλβάνι (1798).
Ο Βόλτα πειραματίζεται συνεχώς και τελικά εφεύρε την ηλεκτρική στήλη, πού αποδείκνυε την ορθότητα των απόψεων του. Κι η ανακάλυψη αυτή του Βόλτα στάθηκε αποφασιστική για την παραπέρα ανάπτυξη των εφαρμογών του ηλεκτρισμού. Όταν το 1800 ανακοινώνει την ανακάλυψή του στη Βασιλική Ακαδημία του Λονδίνου, ολόκληρος ο επιστημονικός κόσμος στάθηκε με δέος σ' αυτήν.
Κατασκευάζοντας ο Βόλτα το 1800 την ηλεκτρική στήλη που φέρνει το όνομά του, άνοιξε το δρόμο για την ανακάλυψη του δυναμικού ηλεκτρισμού, που αποτέλεσε μια από τις πιο σημαντικές βάσεις για την ανάπτυξη του σημερινού τεχνικού πολιτισμού με το ηλεκτρικό φως, τις ηλεκτρικές κουζίνες κλπ.

Ήταν η πρώτη φορά που ή ανθρωπότητα διέθετε μια πηγή συνεχούς ηλεκτρικού ρεύματος. Αλλά ο Βόλτα δεν περιορίστηκε στην πρώτη του στήλη. Την τελειοποίησε και έπειτα από πολλά πειράματα έφτιαξε το ηλεκτρικό στοιχείο Βόλτα. Αντί τώρα να τοποθετεί τις χάλκινες και τσίγκινες πλάκες τη μια πάνω στην άλλη πάνω σ' ένα τραπέζι, βάζοντας ένα πανί βουτηγμένο σε οξύ ανάμεσα τους, τις τοποθετούσε δυο - δυο σε δοχεία γεμάτα με διάλυση θειικού οξέος. Δοχεία που ήταν τοποθετημένα στη σειρά περιέχουν το καθένα μια από χαλκό και μια από ψευδάργυρο, βυθισμένες σε μια αραιή διάλυση θειικού οξέος. Προσβάλλοντας το οξύ τον ψευδάργυρο δημιουργείται ένα ηλεκτρικό ρεύμα από τον ψευδάργυρο προς τον χαλκό. Το χάλκινο ραβδί του πρώτου δοχείου συνδέεται με το τσίγκινο του δεύτερου). Έπειτα το χάλκινο του δευτέρου με το τσίγκινο του τρίτου και ούτω καθ' εξής. Από το χάλκινο ραβδί του τελευταίου δοχείου φεύγει ένα λεπτό σύρμα, που περνά από μια ηλεκτρική λάμπα ή άλλο όργανο που καταλήγει στο τσίγκινο ραβδί του πρώτου δοχείου, οπότε κλείνει το κύκλωμα και κυκλοφορεί το ηλεκτρικό ρεύμα. Καθένα απ' αυτά τα δοχεία λέγονται ηλεκτρικό στοιχείο κι όλα μαζί αποτελούν μια συστοιχία ή μπαταρία.

Μ' αυτή του τη συσκευή, ο Βόλτα έδωσε στους ανθρώπους μια πηγή απ' όπου μπορούσαν να παίρνουν ηλεκτρικό ρεύμα. Σιγά-σιγά οι μπαταρίες τελειοποιήθηκαν, αλλά το όνομα του Βόλτα έμεινε για πάντα δεμένο με τον ηλεκτρισμό και μ' αυτό βαπτίστηκαν οι μονάδες που μετράμε την τάση μιας ηλεκτρικής πηγής (βολτ), το όργανο που μετράμε την τάση (βολτόμετρο), το όργανο που κάνουμε την ηλεκτρόλυση του νερού (βολτάμετρο), η συσκευή που παράγουμε πάρα πολύ δυνατό φως (βολταϊκό τόξο) κλπ.

 πρώτη μπαταρία στον κόσμο - ο "βολταϊκός σωρός" από τον  Alessandro Volta


















« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 17:13:23 μμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 23, 2010, 18:22:32 μμ »

Εδώ βλέπουμε τις πρώτες μπαταρίες από γυάλi  οι οποιες σήμερα  
 βρίσκονται στο μουσείο Boerhaave





« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 17:22:00 μμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 30, 2010, 22:43:43 μμ »

O Alessandro Volta παρουσίαζει τον βολταϊκό σωρό στον Ναπολέοντα....









Ο Ναπολέων εντυπωσιάστηκε τόσο από τα πειράματα του Alessandro Volta  και του παραχώρησε ένα χρυσό μετάλλιο ,και τον τίτλο του κόμη

αφιερώματα προς τιμή του Alessandro Volta  












« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 17:44:59 μμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 17, 2010, 14:47:56 μμ »

Οι εφευρετες που δημιουργησαν  βελτιωσεις για τις ηλεκτρικες στηλες μετα τον εφευρετη  Αλεσαντρο Βολτα το 1800 ηταν .......

1836 - Άγγλος, John F. Daniel

 Εδω βλεπουμε ,την  πρωτη  βελτιωμενη  μπαταρια του εφευρετη  John F. Daniel





















« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 18:24:56 μμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 28, 2010, 17:04:36 μμ »

1839 - William Robert Grove
Ακομα ενας εφευρέτης (William Robert Groveτης ) που προσφερε για την βελτιωσει της μπαταριας....


« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 18:11:31 μμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 19:16:34 μμ »

Στη συνεχεια βλεπουμε  αλλους δυο εφευρετες,που  προσεφεραν τις γνωσης τους, για την εξελιξη της μπαταριας.

1842 - Bunsen




1859 - Gaston Plante Γαλλος εφευρετης, που εφηυρε το οξυ μπαταριας μολυβδου, το οποιο οδηγησε τελικα, να  γινει η πρώτη επαναφορτιζομενη ηλεκτρικη μπαταρια στην αγορά, για εμπορική χρήση.




« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 18:16:18 μμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 12, 2010, 13:57:04 μμ »

1881 - 1887 Carl Gassner εφηυρε την πρώτη εμπορικα επιτυχημενη ξηρη μπαταρια ...







1887.....Διπλωμα ευρεσιτεχνιας  



« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 18:26:51 μμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 18, 2010, 14:54:59 μμ »

1899 - Waldmar Jungner



Waldmar Jungner εφηυρε τη πρωτη επαναφορτιζόμενη μπαταρία νικελίου-καδμίου το 1899. Εκείνη την εποχή, τα υλικά ηταν ακριβα σε σχεση με αλλους τυπους μπαταριων και η χρήση του ήταν περιορισμένη σε ειδικες εφαρμογες.





« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 18:31:28 μμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 18, 2010, 14:58:22 μμ »

εδω βλεπουμε εναν πινακα με ολους τους εφευρετες που  προσεφεραν τις γνωσης τους, για την εξελιξη της μπαταριας.




« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 18:34:18 μμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 01, 2010, 10:54:43 πμ »

Ο Thomas Alva Edison ...
ηταν αμερικανικος εφευρετης, επιστημονας, και επιχειρηματιας που ανεπτυξε πολλες συσκευες που επηρεασαν πολυ τη ζωη σε ολο τον κοσμο.
 Το 1901 εφηυρε την αλκαλικη μπαταρια (αποθηκευσης)



εδω βλεπουμε το εργαστηριο του......






« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 18:43:31 μμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 23, 2010, 21:33:13 μμ »

1950......κοινες αλκαλικες μπαταριες......

 Μετα την ληξη του Β 'Παγκοσμιου Πολεμου, οι ερευνητες και παλι θεωρησαν οτι η μπαταρια ηταν ενα αξιολογο θεμα ερευνας.
 Έτσι το 1950, ο Lewis Urry, ενας μηχανικος που εργαζεται για την εταιρια  Eveready (γνωστη σημερα ως Energizer) ανεπτυξε μια μπαταρια που αποτελειται απο διοξειδιο του μαγγανιου και  σκονη  ψευδαργυρου....
 Οι εν λογω μπαταριες επληξαν την αγορα το 1959, και απεδειξαν οτι ηταν   ένα τεραστιο  βημα, στην εξελιξη της μπαταριας......



 Lewis Urry








« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 14, 2011, 11:08:14 πμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 09, 2010, 20:01:56 μμ »

1980 NiMH  battery......


Οι μπαταριες NiMH αναπτυχθηκαν προς το τελος της δεκαετιας του 1980 από το Stanford R. Ovshinsky και αντιπροσωπευουν μια παραλλαγη της μπαταριας NiCd της οποιας το ηλεκτροδιο του καδμιου αντικατασταθηκε με ενα κατασκευασμενο από υδρογονο απορροφησης κραμα.
Οι μπαταρίες NiMH διαρκουν  πολυ περισσοτερο απο οτι NiCd και είναι επισης πολυ πιο φιλικες προς το περιβαλλων, λαμβανοντας υποψη το γεγονος οτι, το καδμιο ειναι ενα πολυ τοξικο υλικο.



Λιγα λογια για τον εφευρετη Stanford R. Ovshinsky

Stanford R. Ovshinsky (γεννημένος 24 Νοεμβρίου, 1922, στο Ακρον, Οχάιο) ειναι ενας Αμερικανoς εφευρετης και επιστημονας στον οποιο εχουν χορηγηθει περιπου 400 διπλωματα ευρεσιτεχνιας ..... κυριως στους τομεις της ενεργειας....  
Αναμεσα στα πιο γνωστα ειναι η φιλικη προς το περιβαλλον  μπαταρια νικελιου (NiMH)





« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 14, 2011, 11:10:51 πμ από Αννα » Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
Αννα
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3216



« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 30, 2010, 13:19:49 μμ »

Μελλοντικες εξελιξεις

 Παρολο που οι συγχρονες μπαταριες εχουν λιγο πολυ τις ιδιες αρχες που λειτουργουν, με διαφορες  βελτιωσεις στα  χημικα συστατικα τους, οι μηχανικοι απο διαφορες εταιρειες εχουν καταφερει να εχουν μεγαλυτερη ζωη σε λειτουργια  οι σημερινες μπαταριες....

  Και η ταση αυτη της βελτιωσεις ολο και συνεχιζετε ........ ο στοχος των μηχανικων  επικεντρωνεται σε καθαροτερους και  σε περισσοτερο φιλικους προς το περιβαλλον τρόπους παραγωγης ενεργειας.......
Τα συμπερασματα, ειναι σαφες, οτι σε οποια μορφη και αν ειναι οι μπαταριες  ο ρολος τους  ειναι πολυ  σημαντικος στην καθημερινη μας ζωη ....

Καταγράφηκε

γιατι η γνωση ειναι δυναμη.......
Α.Μ.Σ.Α club....
sfyris
Νέο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11


WWW
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 31, 2012, 12:46:44 μμ »

Ωραίο αρθράκι Άννα   ναι
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.342 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.